Vragen? Bel Pruis witgoedservice 0800-2255325

Klanten beoordelingen

Deel hieronder uw ervaring met Pruis Witgoed Service.

101 reacties op “Klanten beoordelingen”

  1. smaak schreef:

    Bij AEG minimaal 2 weken wachten op monteur tegen hoge bedragen.Abo kwam dezelde ochtend repareerde de wasmachine tegen een lagere prijs.
    Prima vriendelijke en goede service

  2. Esther van Geffen schreef:

    Onze wasmachine stopte ermee, totaal niet handig in een gezin. Via internet terecht gekomen bij Pruis Witgoed. Op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken met een eerlijk advies. Met een zeer fijn gevoel de wasmachine laten maken en deze werkt weer als nieuw. Duidelijk advies, goed vakkundig werk afgeleverd en er word duidelijk met veel zorgvuldigheid gewerkt. Top gedaan, bedankt!

  3. Gerrieke Drijfhout schreef:

    Vandaag kwam Willem voor de 3e keer op bezoek bij onze rebelse vaatwasser. De eerste keer had hij de pomp vervangen, maar daarna bleef de machine niet goed afpompen. Het bleek dat we dit aan onszelf te danken hadden.. toch heeft hij dit als service voor ons opgelost en nu doet de machine het weer als een zonnetje! Heel erg bedankt voor het doorzettingsvermogen en de super service!

  4. Peter de Jong schreef:

    Onze koelkast weigerde dienst en dankzij de snelle herkenning van het probleem was het zo verholpen.
    Prima service met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Absoluut aan te bevelen!!!!!

  5. Peter de Jong schreef:

    Prima service en snelle herkenning en reparatie van het probleem met de koelkast.
    Zeker aan te bevelen deze goede dienstverlener!!!

  6. Onze wasmachine deed het niet meer. Ondanks het feit, dat de monteur de rest van de week eigenlijk helemaal vol zat, kwam hij dezelfde avond nog langs omdat hij privé hier in de buurt moest zijn. Daar was ik enorm blij mee zo vlak voor kerst. Hij kreeg de wasmachine weer aan de praat en gaf advies over de afweging tussen vervanging van dure onderdelen en de aanschaf van een nieuwe machine. Fantastische service!! Hartelijk dank!

  7. Peters schreef:

    Twee dagen geleden een melding gedaan van onze kapotte vaatwasser. Dezelfde dag zijn we gebeld en is er voor vandaag een afspraak ingepland. Keurig op tijd verscheen Willem Pruis en had binnen no time het probleem gevonden en met de in zijn bus aanwezige voorraad reserveonderdelen hadden we na een uurtje weer een werkende vaatwasser. Heel blij met deze keurige, vakkundige service. Hopelijk hebben we Willem voorlopig niet nodig, maar als we weer een kapot apparaat hebben, hoeven we niet meer verder te zoeken. Bedankt Willem Pruis!

  8. Brenda 't Hart schreef:

    Onze vaatwasser had er vorige week ineens geen zin meer in en we besloten via ABO een storingsmelding te doen omdat we daar vorige keer met onze vaatwasser prima geholpen waren. Dhr. Willem Pruis jr. belde ons om een afspraak in te plannen en nog diezelfde week werd onze vaatwasser vakkundig gerepareerd door Pruis jr. (zoon van eigenaar van ABO Witgoedservice). Hij heeft in zijn bus de juiste onderdelen voor reparatie bij zich zodat hij meteen het probleem kan verhelpen. Wij waren al 100% tevreden over ABO Witgoedservice, maar zoon Pruis junior is het vak met de paplepel ingegoten en hij weet als geen ander wat service, dienstverlening en vriendelijkheid betekent!!
    Wij zijn weer zeer tevreden met onze gerepareerde vaatwasser. Voor alle witgoed reparaties bellen wij voortaan: Pruis witgoedservice!
    Bedankt!!!

  9. Henk Eijssens schreef:

    Zoals altijd weer prima service. Maandag defect (eigen schuld trouwens), woensdag gerepareerd. Wij zijn al meer dan twintig jaar klant en hebben alleen maar goede ervaringen. Snelle afspraken, monteur komt op de afgesproken tijd. Dat hebben wij bij andere leveranciers wel anders meegemaakt! Aanbevolen!!

  10. Berend Steenhof schreef:

    Via ABO witgoedservice bij Willem Pruis jr. uitgekomen. Wat een vakman! Communicatie verliep geweldig. Willem geeft eerlijke en vooral kundige adviezen.
    Problemen met de vaatwasser zeer adequaat verholpen. Kwam na een aanblijvende storingmelding nogmaals snel langs (dezelfde week). De vaatwasmachine loopt weer als een zonnetje. Wij raden deze zzp’er uitdrukkelijk aan!

  11. Mira Kooijman schreef:

    Absoluut een aanrader! Na meerdere keren een foutmelding van de wasmachine Pruis Witgoed gebeld en ik kon gelijk een afspraak maken. Op de dag van voorrijden werd ik kort van tevoren gebeld of ik thuis was. Vriendelijke en goede service door Willem. Hij wist snel het probleem te vinden en gaf de mogelijke opties voor reparaties aan. Probleem nog dezelfde dag opgelost. Ben erg tevreden met de dienstverlening en de vriendelijkheid van deze vakman.

  12. Henk de Ronde schreef:

    Ik deel zeker de mening van de anderen op deze site.
    Willem Pruis is een vakman, die ook weet wat het woord service betekent.
    Onze vaatwasser werkt dank zij hem weer als nieuw.

    Zoek niet verder, bij witgoedproblemen gewoon Willem Pruis bellen,
    Dan weet je zeker dat je goed en snel geholpen word.

  13. Roy en Marieke schreef:

    Perfecte en duidelijke service van Willem jr.. Onze droger had kuren en Willem jr wist precies wat er gaande was. Hij belde ons netjes van te voren op hoe laat hij zal komen en was precies op tijd.
    Een aanrader voor een iedereen.

  14. Ernest schreef:

    Wasmachine stuk. Wat nu? Ik nam contact op met Pruis witgoedservice. Al snel een reactie en een afspraak was gemaakt. Keurig op tijd kwam de monteur. Al snel werd duidelijk wat stuk was aan onze wasmachine en het apparaat kon direct worden gerepareerd. De factuur kon ter plekke worden voldaan met een mobiel pinapparaat. Wat een gemak! Ik heb in ieder geval het nummer genoteerd! Een aanrader.

  15. Gert Welink Renkum schreef:

    Super service van Pruis Witgoed Service
    Onze Siemens droger sloeg tekens af. Monteur komt kijken en ziet meteen het probleem. Afvoerpomp stuk. Vanmorgen nieuwe pomp geïnstalleerd en zonder berekening van kosten ook maar even de afdekplaat van de wasmachine vastgezet.
    Dat noem ik SERVICE !!! Een aanrader als je witgoed problemen hebt , want het kostenplaatje wordt je meteen vooraf verteld en viel ons enorm mee. Beter dit dan een nieuwe droger kopen. Dankzij Willem Pruis jr.

  16. A de jong schreef:

    Wat een vakman! Onze AEG wasmachine stond opeens te stuiteren. We dachten eerst aan schokbrekers maar de heer Pruis wist al snel met een filmpje vast te stellen dat het trommelkruis gebroken was. Dus reparatie had geen zin meer (machine ruim 10 jaar oud). Als ik nog eens een defecte machine heb, laat ik Pruis zeker weer komen. Hij heeft ook goed advies gegeven om bij de nieuwe machine te voorkomen dat die over 10 jaar ook stuk is, namelijk: minimaal 1x/week heet wassen (90 graden). Top!

  17. Hanneke van de Pol schreef:

    Super service! 2x langs geweest om probleem met vaatwassr te verhelpen. Vaatwasser doet het weer en de rekening viel reuze mee. Ook wel eens fijn.

  18. Ingeborg Wanders schreef:

    Wat een snelle en top service! Gister avond melde de onderbuurvrouw dat er water bij haar via he plafond naar beneden komt. Vanmorgen gebeld naar de monteur en hij heeft super goed geholpen! Na een aantal telefoontjes verder en uiteindelijk via facetime (wat een fantastische uitvinding), kon de monteur het probleem zien en kon hij mij vertellen wat nou het probleem was. Het is echt super dat hij je hulp aanbiedt op een afstand! Hij heeft echt verstand van wasmachines! Zijn telefoonnummer staat opgeslagen in mijn telefoon, ik raad iedereen aan om hem te bellen bij problemen!

  19. Rob en Bianca Reisner schreef:

    Vaatwasser functioneerde niet meer goed. Pruis Witgoed Service gebeld vanwege de zeer positieve ervaringen op de website. Telefoon wordt snel opgenomen en afspraak is snel gemaakt en gepland. En, inderdaad, de heer Pruis is een echte en eerlijke vakman.
    Wij zijn zeer te spreken over de hele afhandeling en daarom een hele dikke pluim voor deze zzp’er!
    Geen woorden maar daden en vooral eerlijk en transparant, kortom een aanrader.
    Pruis Witgoed Service staat vanaf nu in iedergeval in ons netwerk.

  20. Raf schreef:

    Vriendelijke, goede en snelle service. Monteur is kundig en geeft goed advies. Absolute aanrader! Hoop hem eigenlijk nooit meer te zien maar bij een volgend probleem zal ik hem gegarandeerd weer bellen.:-)

  21. G. Sommeling schreef:

    Wasmachine was defect. Pruis Witgoed Service gebeld vanwege de zeer positieve ervaringen op de website. En, inderdaad, de heer Pruis is een echte en eerlijke vakman. De reparatie was echter niet rendabel vanwege de aanschafprijs indertijd en de leeftijd van de machine.
    Mocht mijn nieuwe wasmachine onverhoopt in de toekomst stuk gaan dan bel ik zeker Pruis Witgoed Service.

  22. Klok schreef:

    O.g.v. beschrijving probleem heeft Pruis telefonisch advies gegeven (om apparaat niet te laten repareren). Daarmee zijn voorrij- en onderzoekskosten bespaard. Prima service dus.

  23. Hanjo Verbaan schreef:

    Ook ik deel de mening van de anderen op deze site.
    De heer Pruis is een vakman, die ook weet wat het woord service betekent.

    Ik kwam net terug van vakantie en dan moet er weer volop gewassen worden, echter mijn wasmachine maakte en heel vreemd geluid. Hierdoor heb ik contact gezocht met de heer Pruis en die heeft mij kosteloos op afstand geholpen!

    Dat is pas SERVICE !!!

    Ik heb dit nummer dan ook direct opgeslagen in mijn telefoon, dus mocht er in de toekomst iets zijn dan weet ik de heer Pruis te vinden!

  24. Ton van Rijsewijk schreef:

    Ik deel de mening van de anderen op deze site.
    Willem Pruis is een vakman, die ook weet wat het woord service betekent.
    Onze vaatwasser werkt dank zij hem weer als nieuw.

    Zoek niet verder, bij witgoedproblemen Pruis bellen,
    dan weet je zeker dat je goed en snel geholpen word.

  25. Corbeek schreef:

    Wat moeten wij nog zeggen na zoveel lovende woorden. Ook wij hadden problemen met onze Miele wasmachine. Na de heer Pruis door de telefoon ons probleem te hebben verteld, wasmachine kwam niet meer op toeren bij centrifugeren, is hij vandaag geweest. Het leek wel telepathie. Hoe bestaat het dat deze man binnen vijf minuten exact weet waar het probleem zit en oplost. Nogmaals onze dank.
    Weten wie wij in ieder geval zullen bellen bij een volgend probleem.

  26. Norbert Dikkeboom schreef:

    De fabrikant van onze wasmachine liet het enorm afweten qua service, waarna ik mijn heil zocht op het internet en zo bij Pruis Witgoed Service terecht kwam. Pruis had een volle agenda, maar nam de moeite om mij telefonisch (diverse keren) bij te staan. Uiteindelijk kon ik daardoor de wasmachine zelf repareren. De geheel belangeloze hulp van Pruis zorgde ervoor dat de wasmachine die dag weer als een zonnetje draaide! Service van de bovenste plank wat ons betreft. Het behoeft geen uitleg wie we een volgende keer bellen voor reparatie of onderhoud. Dank Pruis Witgoed Service!

  27. mvr Oeges schreef:

    De monteur zei aan de telefoon al de schokbrekers zijn stuk. En dat mijn miele binnen twee dagen het weer doet als een zonnetje . Hulde..de juiste diagnose van de heer Pruis. Aardige man die weet waar hij over praat . Veel liefde voor het vak, werkt keurig netjes en correct.
    Bij de volgende storing bij welk apparaat dan ook weet ik wie ik moet bellen.

  28. Fam.Kok schreef:

    Wij sluiten ons aan bij de positieve berichtgeving over de heer Pruis.
    Vakkennis en duidelijke uitleg zijn de sterke kanten van deze man.
    complimenten voor de snelle en goede service zijn hier op z’n plaats

  29. Fam. Roos schreef:

    We zijn erg blij met de expertise en klantvriedelijkheid van de heer
    Pruis. Na een goed gesprek en inspectie werden op zijn advies de rubberdoppen onder onze Miele weggehaald. Nu draait hij weer als vanouds. We kunnen hem van harte aanbevelen.

  30. Ellis Knapper schreef:

    Ik vond het moeilijk om te kiezen voor een revisie onderdeel voor de droogtrommel maar nu toch blij dat we de keus gemaakt hebben.Fijn dat de monteur het bij zich had en er al direct in kon zetten. Snelle service! en prima werk!

  31. Jenny schreef:

    Wat een fantastische monteur! Dankzij slechts een telefonisch advies hebben wij onze wasmachine weer aan de praat. Voortaan weet ik wie ik bel.

  32. Michel schreef:

    Wij zijn ook zeer tevreden over Pruis Witgoed Service. Storing aan wasmachine toevallig bij 2 partijen gemeld. Volgens de andere partij (ik zal geen naam noemen) kon motor niet gerepareerd worden, en tja dan kun je net zo goed een nieuwe wasmachine kopen was het antwoord en kregen al een voorstel onder de neus geschoven. Toch de firma Pruis maar even laten komen nog omdat hij ervan overtuigd was dat de motor nog wel gerepareerd kon worden en had vooruitlopend al het onderdeel besteld, Pruis bood zelfs aan dat als hij ongelijk had we zijn 1e bezoek niet hoefden te betalen. Hij had dus gelijk en voor 175 euro draait de Siemens wasmachine weer als een zonnetje en kan hij nog jaren mee volgens Pruis. Eerlijke vakman!

  33. Astrid schreef:

    Vandaag netjes en snel geholpen,dus zeer tevreden
    als ik Bosch laat komen veel duurder.
    Mocht ik weer eens wat hebben dan neem ik weer dit bedrijf.

  34. Marieke Mouwe schreef:

    Fijne en goede service! Monteur is vakkundig en sympathiek. Weet waar hij ’t over heeft en schept geen valse verwachtingen. Hij nam de tijd en gaf desgewenst uitleg. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

  35. Henk de Ronde schreef:

    Vaatwasser werd niet meer warm, Monteur ontdekte meteen dat de printplaat defect was. Vakkundig gerepareerd met revisie-onderdeel tegen redelijke prijs. Aanrader voor witgoedproblemen.
    Bij de volgende problemen word het weer Pruis Witgoed Service.

  36. Paul schreef:

    Storing aan de vaatwasser snel en vakkundig verholpen. Afspraken perfect nagekomen. 100 % tevreden

  37. Rubi van Vianen schreef:

    Vaatwasser defect, spoelde alleen en ging na 10 minuten hysterisch piepen. Maandag via website storing gemeld, dezelfde dag telefonisch contact met Willem Pruis, en afspraak gemaakt voor woensdag. Correcte jongeman, kundig. Had snel diagnose en -ook erg fijn- de juiste apparatuur én vervangende onderdelen. Duidelijke prijsopgaaf, pin-apparatuur bij zich. Keurig geprinte factuur en boter bij de vis. Prima! Werkt snel en ruimt op. Top. Pruis Witgoed service onder speed-dial, voor ons geen andere monteur meer in de toekomst qua witgoed! Dankjewel Willem, we weten je te vinden.

  38. Petra schreef:

    Mijn wasmachine had al een tijdje kuren. Gelukkig was het probleem snel bekend en direct opgelost. Machine is verder helemaal nagekeken ook een fijn idee. Heel tevreden over de service van Pruis Witgoed! Als ik weer een probleem zou hebben zal ik ze zeker weer bellen.

  39. Ron de Zeeuw schreef:

    Ook wij zijn zeer tevreden met Pruis Witgoed Service!
    Gisteren is de monteur geweest om naar onze wasmachine te kijken die niet meer wilde centrifugeren. Na een snelle inspectie wist de monteur meteen wat er aan de hand was. Je kon merken dat hij ter zake kundig was en dat gaf ons een goed gevoel. Voor een volgende keer weten wij hem zeker weer te vinden!

  40. S. Helder schreef:

    Wij zijn ook heel tevreden over de kwaliteit en snelheid van de service en reparatie. We kregen eerst een sms en werden ook nog even gebeld voor de komst door de monteur.Deze heeft vakkundig het euvel verholpen en had ook nog wat goede tips. Wij zouden Pruis witgoedservice zeker aanraden!

  41. mevr. Meijer schreef:

    Zeer kundige vakkracht zoals ze niet meer opgeleid worden tegenwoordig !
    Netjes en correct, zeer betrouwbaar!
    Ik wil hem zeker aanbevelen voor mensen die denken dat hun (oude) machine een tweede ronde mee kan. hij kan dat zeker heel goed beoordelen!

  42. Marien schreef:

    Ik ben zeer tevreden over deze monteur. Kapotte afwasmachine, hij zag snel de oorzaak en is zelfs nog even naar een andere monteur gereden om een extra onderdeel op te halen zodat de machine toch nog op dezelfde dag gemaakt kon worden. Prima service en zeer vriendelijke jongen.

  43. Pieter schreef:

    Wasmachine functioneerde niet meer, bleef vol met water staan. Willem Pruis had slechts een kwartier nodig om de diagnose te stellen én het euvel te verhelpen: Een haarclip in het pomphuis…

    Willem is echt een vakman én bijzonder klantvriendelijk!

  44. martijn schreef:

    Ouderwets goede service met de nieuwste technologie. Router in de bus, direct onderdelen bestellen, printer in de bus voor de factuur, mobiel pinapparaat. Prijs, tijd volgens afspraak, meteen juiste probleemanalyse. Oprechte aanrader!

  45. Ageeth Staalberg schreef:

    Wat kan een mens blij worden van goede betrouwbare service. Pruis heeft ons geholpen, na een probleem van 8 maanden en getouwtrek tussen twee firma’s waarbij ze elkaar de schuld gaven maar het probleem werd niet opgelost.
    Pruis komt op verzoek langs. In 10 minuten wist hij de oorzaak. Het goede onderdeel besteld en inmiddels geplaatst, met altijd weer die vriendelijk en betrouwbare houding. De vaatwasser werkt. Wat hadden we hem graag eerder gebeld. Eindelijk hoeft mijn lief met Parkinson niet meer met de hand af te wassen.
    Ik kan niet met de handen in het water. Dankjewel voor de goede service. En zoals ik zei, we blijven je vanaf nu trouw vragen als we je nodig hebben. Nogmaals dank van twee dankbare mensen.

  46. wim schreef:

    Zeer tevreden over de service van Willem Pruis. Zijn kennis en kundigheid bewees hij door in het telefoongesprek al aan te geven waar het mankement zou kunnen liggen. Onze vaatwasser was spanningsloos en hij gaf aan een mogelijke draadbreuk. Dit bleek ook zo te zijn !! Enige puntje wat ik aan kan geven dat er niet goed gecommuniceerd is over de prijzen. Kan ook aan mij gelegen hebben. In ieder geval een adres voor de toekomst wat reparaties van witgoed betreft !

  47. Bert Scholtens schreef:

    Zeer tevreden over betrouwbare en betaalbare service + gebruik- en onderhoudstips na reparatie van een 13 jaar oude wasmachine. Blij met dit contact ook voor de toekomst !!

    • Linda schreef:

      Ik ben zeer tevreden over de service van Willem Pruis. Een andere monteur heeft eerder naar onze afwasmachine gekeken en (onterecht) het labyrinth schoongemaakt. Hierbij kreeg de vorige monteur het labyrinth niet meer goed terug ingebouwd! Met alle gevolgen vandien want al snel haperde de machine weer. Pruis heeft nu niet alleen de juiste onderdelen vervangen maar ook het labyrinth van de machine weer correct in kunnen bouwen, waar ik erg blij mee ben, want de vorige monteur had het behoorlijk verprutst. Ik vond het erg prettig nu wel met een vakkundige vakman te maken te hebben, uitstekende service!

  48. Rogier schreef:

    Ondanks de conclusie van Willem Pruis dat de wasmachine niet meer te repareren is zijn wij zéér tevreden over de vakkundigheid, kwaliteit en snelheid van service. Willem is zeer vriendelijk, correct en kundig. Wij zullen zeker, indien nodig, nogmaals van de diensten van Willem Pruis gebruik maken.

  49. Fam. De Groot schreef:

    Via de e-mail storing aangemeld. Na anderhalve dag nog geen reactie, los van de automatische ontvangstbevestiging. Voor de zekerheid storing ook telefonisch gemeld, via de voicemail. Mogelijk vanwege het weekend op maandag pas een reactie. Eerste afspraak gemaakt op ochtend dagdeel. Aan het einde daarvan was Willem er. In alle rust werd e.e.a. bekeken. Voor de zekerheid overleg met de fabrikant van de vaatwasser. Zeer waarschijnlijk zou het een elektronische aanstuurmodule zijn, die defect was. Konden we ook zelf vervangen en dat zou schelen in de reparatiekosten. Toch besloten dit via Willem te laten lopen i.v.m. reparatiegarantie. Module moest besteld worden bij fabrikant vanwege specifieke te installeren software. Reparatieprijs werd van te voren afgesproken. Een week later werd de module vervangen en werkte alles weer naar behoren. Ook was Willem nog even behulpzaam bij het weer dichtmaken van de voorzijde van de machine, die ik zelf onnodig ver losgemaakt had. Kortom zijn we tevreden over de reparatie. Willem had het bij het goede eind!

  50. René schreef:

    Zeer tevreden over reparatie en service. Kwam eerlijk en betrouwbaar over. Duurde wel enkele dagen voordat reparatie kon gedaan worden maar als je goed werk levert dan heb je het al snel druk. Aanrader en blijver!

  51. Fam. Tijben schreef:

    Ondanks dat hij onze wasmachine niet kon repareren zijn we toch zeer tevreden over Pruis. Maakt reeele inschatting van kosten en is niet te beroerd om zijn nek uit te steken. Blijvertje wat ons betreft.

    • Otto van Peer schreef:

      Beter laat dan nooit. Het is alweer een aantal weken geleden dat de monteur bij ons langs is geweest voor de vaatwasser. Hij wist meteen wat er aan haperde en heeft dit probleem snel en vakkundig verholpen. Ga zo door!

  52. Geels schreef:

    Super service!
    Tot na 19.00u (!) bezig geweest met de vaatwasser. Super service, andere monteurs hadden allang gezegd een andere keer langs te komen.
    Het was een hele klus, maar gefixed!
    Nogmaals hartelijk dank!

  53. Fremouw schreef:

    Zeer vakbekwame monteur die weet wat hij doet. Vaatwasser ratelde heel erg. Willem herkende het probleem direct. Alles was heel snel geregeld en voor ik het wist draaide de machine weer probleemloos. Een absolute aanrader!!

  54. as de heus uit ede schreef:

    wij zijn erg tevreden over Pruis Witgoed Service de vaatwasser deed het niet meer en heb hem een mailtje gegeven op zondag en maandag werd ik gelijk gebeld voor een afspraak voor de donderdag..dus dat was erg snel..de pomp was kapot en heeft een nieuwe erin gezet..ik blij..maar hij deed het erna weer niet en hij is gelijk weer gekomen het probleem was een knik in de waterafvoor dat was eerder niet zo goed te zien..en heeft het heel goed verholpen..de kosten zijn niet duur bij pruis en een nette en vriendelijke monteur en werkt erg netjes…is een hele goede aanrader met uw apparaten die kapot zijn en een prima garantie.wij zullen zeker weer als er iets niet doet hem bellen.

  55. Schouten schreef:

    Vaatwasser bleek helaas niet meer te repareren, maar hij nam heel ruim de tijd om ons te adviseren wat nu te doen. Hele goede service en deskundig!

  56. Rick schreef:

    Onze inbouw vaatwasser laten repareren , werkt inmiddels weer super.
    Hij weet waar hij het over heeft !!
    Kijk voor de overtuiging van zijn werkwijze even achter in zijn bedrijfsbus , de rest spreekt voor zich .
    Bedankt Pruis !!

    Gr. Rick

  57. Sander schreef:

    Problemen met de vaatwasser. Dhr Pruis gebeld volgende dag alles gelijk opgelost. Uiterst vriendelijke man die weet wat hij doet en waarover hij praat. Kort gezegd rapportcijfer 10.
    Willem bedankt

  58. astrid schreef:

    VRIENDELIJK, BEKWAAM, NIET DUUR EN EEN GEWELDIGE SERVICE!!!!!!

  59. Tinie schreef:

    Vriendelijke monteur, goede service. Wasmachine snel gerepareerd. Een tevreden klant !

  60. Ik ben zeer tevreden over Pruis Witgoedservice.
    Erg blij met het juiste advies en uitstekende service van de monteur.
    De volgende keer als ik storing krijg aan de elektrische apparatuur neem ik
    direct contact op met Pruis Witgoedservice.
    Nogmaals hartelijk bedankt voor de wasmachine reparatie. Super !!!
    Met vriendelijke groet,
    W. v. Neerbos

  61. Mariëlle Bleumink schreef:

    U heeft onze wasmachine snel kunnen repareren, wat met een gezin met 3 kinderen érg prettig is! U bent correct, uiterst bekwaam en snel en overleg is volgens mij altijd mogelijk met u.
    Dank u wel.

    • Willem Pruis schreef:

      Hartelijk bedankt voor uw reactie.

      • Pauline Janssen schreef:

        Zeer tevreden over Pruis Witgoedservice. Al aan de telefoon voel je je meteen serieus genomen. Ook klantvriendelijk. De monteur die mijn wasmachine heeft gemaakt vond ik heel vriendelijk en heeft me nog goede was tips gegeven. Ik weet nu al dat als er weer iets met mijn wasmachine is ik weer contact op zal nemen met Pruis Witgoedservice. En zal dat zeker in mijn vriendenkring kenbaar maken.
        Hartelijk dank voor het maken van mijn wasmachine.

        Met vriendelijke groet,

        Pauline Janssen

  62. Willem Daamen schreef:

    SERVICE in hoofdletters!!!!!
    – correct aan de telefoon tijdens het eerste contact
    – flexibel, klantgericht!!, in het maken van een afspraak
    – kwam keurig op tijd
    – wist snel een diagnose te stellen (wasmachine ‘koolborstels versleten’)
    – informeerde vooraf wat de prijs zou worden
    – gaf ook nuttige tips om de levensduur van de machine te verlengen
    – snelle deskundige en vooral ook vriendelijke service
    – absoluut aan te bevelen! 100% betrouwbaar!!!
    – dit verdient een ‘warme douche’…..iets voor het programma “Radar”

    met vriendelijke groet, Willem Daamen

  63. Fam. van den Berg uit Rheden schreef:

    onze vaatwasser had het vorige week begeven, gezocht naar een monteur die niet duur was maar die ook verstand van zaken had. Vanmiddag kwam de monteur, toen hij de vaatwasser aangezet had, wist hij meteen wat er aan de hand was. We krijgen meteen een prijsopgave, niet duur !! binnen een korte tijd was de vaatwasser gemaakt. Hij loopt weer als een zonnetje, hij maakte eerst ook erg veel lawaai, nu is dit probleem ook verholpen. Wij zijn erg tevreden en als wij weer een elektronica apparaat kapot hebben, dan weten wij Pruis te vinden. Van ons krijgt hij een 10!

  64. petra van as schreef:

    Ik had problemen met mijn afwasmachine,water pompte niet weg,
    op google gekeken i.v.m zoeken naar een vertrouwde monteur,
    heb hem vorige week aan de telefoon gehad,
    klonk al heel vertrouwd,afspraak gemaakt om langs te komen om te kijken wat er aan de machine was,
    monteur zag het al gelijk, de Cirulatiepomp was kapot,
    hij vertelde eerlijk dat t gemaakt kan worden en als die gemaakt is dan kan hij nog heel lang meegaan.
    snelle reactie,netjes gewerkt,erg vriendelijke en een aardige monteur.
    hij heeft ook goede service gegeven,
    ik zal mijn vrienden en kennissen jou adres doorgeven,als ze een keer ook problemen krijgen hun apparatuur.
    volgende keer als er weer iets is dan denk ik zeker aan jou om jou te bellen,
    bedankt voor de moeite,ben er erg blij mee dat je het gemakt hebt,
    heel veel succes verder,bedankt.

  65. J.L.H. Doldersum schreef:

    Vanmorgen voor het eerst kennisgemaakt met Pruis Witgoed. Wil even laten weten dat ik zeer te spreken was over de monteur. Hij was bijzonder correct, kundig en ging zeer zorgvuldig met de apparatuur om. Daarnaast had hij nog een aantal zeer waardevolle adviezen om te voorkomen dat onze wasmachine het snel weer zou begeven. Ga er dan ook van uit dat wij voorlopig weer uit de brand zijn. Mochten wij in de toekomst op het gebied van witgoed problemen hebben, dan zullen wij graag weer van zijn diensten gebruik maken.

  66. Brigitte schreef:

    Nadat wij in de steek waren gelaten door een monteur voor onze vaatwasser, hebben wij met Pruis Witgoedservice contact opgenomen.
    De reactietijd was heel kort en de afspraak was snel gemaakt.
    De monteur ging professioneel en netjes aan de slag.
    Inmiddels is onze vaatwasser gemaakt en we zijn erg blij dat wij nu een betrouwbaar adres hebben indien wij nog probleem met witgoed krijgen!
    Nog bedankt voor de uitstekende service.

  67. Bernadette van der Ham schreef:

    Voor de tweede maal prettig en vakkundig geholpen. Vriendelijke, beschaafde jongeman die ouderwetse service verleend. Zo heb je ze niet veel meer tegenwoordig.

  68. Martijn Heesen schreef:

    Snelle en vlotte service! Hier een zeer tevreden klant!

  69. Zweekhorst J. schreef:

    D..m.v.recensie besloten om de fa. Pruis in te schakelen we hebben geen spijt
    dat gedaan te hebben.Aan onze droger was een lager kapot volgens de monteur was het de moeite waard om hem te laten repareren ondanks dat de
    machine al 12 jaar oud is.De monteur is zelfs nog een tweede keer teruggeweest
    voor een piepend geluid en het viel allemaal onder garantie.
    Dit is pas Service met hoofdletter De fa Pruis is een topper.

  70. Rien Gijsbertsen schreef:

    Ik zeg het niet vaak maar vandaag is mijn wasmachine vakkundig gerepareerd.
    Goede en eerlijke service. Je komt het niet al te vaak meer tegen. In ieder geval weer
    een klant erbij. Als ik weer iets heb weet ik Pruis witgoed service te vinden.

  71. Pierre van der Drift schreef:

    Dank zij de duidelijke website gebruik gemaakt van de service van Pruis voor een defect onderdeel koelkast. Snel besteld en gemonteerd. Vakkundige ondernemer met professioneel materiaal. Ook een duidelijke uitleg/ toelichting over defect,eerlijke prijs.Aanrader.

  72. Goedhart schreef:

    Vaatwasmachine bleef ‘hangen’ in spoelprogramma. Monteur ontdekte meteen dat besturingssysteem defect was. Vakkundig gerepareerd met revisie-onderdeel tegen redelijke prijs. Aanrader voor witgoedproblemen.

  73. Rob Plinck schreef:

    Echte vakman! probleem snel en correct geconstateerd. Vervolgens snel en vakkundig gerepareerd voor een goede prijs.

  74. Vd steen schreef:

    Snelle service en goed resultaat tegen een redelijke prijs.
    Zullen zeker in de toekomst nog gebruik maken van de goede kennis van deze man al hoop ik dat dat niet nodig is want dan is de wasmachine weer kapot…..

  75. Eric Weijers schreef:

    Sinds onze vaatwasser door Pruis Witgoedservice is gerepareerd, loopt deze weer als een zonnetje! Goede service, goede vakmensen!

  76. H. R. Gerritsen schreef:

    Zeer deskundig!
    De afspraak was gemaakt en dezelfde dag was onze vaatwasser weer in orde. Een aanbeveling waard. En inderdaad de afwasborstel heeeeel snel weg!

  77. J. Jansen schreef:

    Kon snel een afspraak maken en defect werd prima veholpen. Kreeg ook advies en tips voor toekomstig onderhoud van wasmachine. Geen absurde voorrij tarieven, maar gewoon een nette prijs voor degelijke service. Zeker voor herhaling vatbaar (al zal dat hopelijk nog even duren 🙂

  78. Fred Hage schreef:

    In een dag is de vaatwasser gerepareerd. De monteur had een revisie-onderdeel voor ons merk+type in de auto liggen. Prima werk!

  79. gerard kruithof schreef:

    ik zal kort zijn prima betaalbare monteur we wassen weer de vaat borstel kan weg

  80. brent nijmegen schreef:

    probeer in nijmegen maar eens goede monteur te vinden nou ik heb er een gevonden pruis witgoed service gewoon doen niet duur veel kennis dus het kan nog prima

  81. Willem van Raaij schreef:

    Vanmorgen om 9:00 monteur gebeld ivm defecte droger. 13:15 was hij ter plekke. Zeer nettte man, zeer kundig voor een acceptabele prijs gemaakt. En ik kan mijn was weer drogen.
    Zeer aan te bevelen

  82. C. Mertens schreef:

    Ik ben erg tevreden. Zeer kundige en nette monteur die daarnaast ook nog andere praktische adviezen gaf. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader dus!

  83. Stephan Hoogendoorn schreef:

    Hele aardige vriendelijke monteur, erg veel kennis. Kwam snel voor de reparatie. Alles netjes afgewerkt, goede service! Indien nodig weet ik wel wie ik bel voor een reparatie! Bijdeze bedankt!

  84. M.Nijhuis schreef:

    Snelle service! Geen vage adviezen, maar duidelijke taal. De monteur is kundig en liep duidelijk even een stapje harder om onze wasmachine nog dezelfde dag te repareren. Heel erg fijn.

  85. jos schreef:

    Zeer tevreden, mijn wasmachine werd snel en vakkundig gerepareerd en tegen een een scherp tarief maak zeker vaker gebruik hiervan

  86. Scharphorn schreef:

    Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelheid van de service. Monteur is zeer vriendelijk, correct en kundig. Ook het extra advies dat gegeven werd, was erg fijn.
    Zullen zeker, indien nodig, nogmaals van de diensten gebruik maken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *